Градежните работи на новиот автопат Гостивар–Букојчани се одвиваат со забрзана динамика, а од вкупно планираните 33 километри, досега се пробиени 17 километри, со што практично се овозможува заобиколување на еден од најпознатите, но и најнезгодни планински премини – „Стража“. Оваа информација ја сподели вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски преку својот Фејсбук-профил, нагласувајќи дека проектот конечно се движи со темпо што го очекуваат граѓаните.
Според Николоски, од пролетниот период ќе започнат и нови активности од страната на Букојчани, со што ова ќе стане првиот автопат во државата што ќе се изградува од двете спротивни страни и ќе се спои во средина. Овој пристап, според него, значително ќе го забрза севкупниот процес и ќе ја скрати временската рамка за завршување.
Дополнително, во тек е финалната фаза од избор на изведувачи за уште две стратешки важни делници: Скопје–Блаце и Кичево–Букојчани, кои заедно со овој проект се дел од Коридор 8. Николоски најави дека постапката ќе заврши до крајот на месецот, а градежните активности ќе започнат веднаш или напролет, зависно од временските услови. За секој проект пристигнале најмалку три понуди во рамки на предвидениот буџет, што се смета за позитивен знак за економичност и конкуренција.
Министерот истакна и дека проектот Скопје–Блаце, кој претходно бил заглавен поради финансиски и технички неусогласености, конечно е стабилизиран и усогласен со договорената цена од Европската банка за обнова и развој. За неговата реализација се обезбедени 166 милиони евра кредит и дополнителни 30 милиони евра грант. Николоски потенцира дека претходната проценета цена од 27 милиони евра по километар била нерационална и неодржлива, но сега проектот е усогласен со економските параметри и реалноста.
Паралелно, се работи и на проектите за реконструкција и рехабилитација на скопската обиколница од Арачиново до Ѓорче Петров, како и на останатите делници на Коридор 8, вклучувајќи ја и релацијата Тетово–Гостивар. Таму, според Николоски, постоеле одредени проблеми поврзани со урнување на објекти и експропријација, но процесот е во напредна фаза на решавање.
Како посебно значајна најава, тој објави дека во првата половина на декември ќе бидат пуштени во употреба нови делови од автопатот Кичево–Охрид, што дополнително го засилува впечатокот дека инфраструктурните проекти кои со години беа заглавени конечно добиваат реална динамика и завршница.

















