Еден необичен тренд го освојува интернетот – сè повеќе сопственици на Ford ги вртуваат емблемите на своите автомобили наопаку. Причината? Кога логото на Ford се гледа превртено, стилизираниот фонт создава зборот „brat“.
Овој визуелен трик стана популарен благодарение на TikTok-корисничката Hailey LaRae, чиј видео со свртено лого на задната врата од Ford пикап брзо стана вирален, придружен од песната „365“ на Charli XCX.
Трендот е дел од културниот бран „Brat Summer“, инспириран од албумот „Brat“ на Charli XCX, кој во 2024 година стана голем феномен.
Логото на Ford е базирано на потписот на основачот Хенри Форд од 2003 година, но сега доби ново значење како дел од овој креативен дигитален феномен.
Ова покажува како дури и традиционалните брендови можат да добијат нов живот преку идеите и креативноста на онлајн заедницата.