ПРВ.мк
Магазин

ГОЛЕМА ЗДЕЛКА во светот на луксузот: L’Oréal добива лиценци за Gucci, Balenciaga и Bottega Veneta!

ГОЛЕМА ЗДЕЛКА во светот на луксузот: L’Oréal добива лиценци за Gucci, Balenciaga и Bottega Veneta!

Светот на луксузната убавина добива нови правила по историската зделка меѓу француските гиганти L’Oréal и Kering, која вреди неверојатни 4 милијарди евра. Со овој договор, L’Oréal го купува легендарниот бренд за парфеми Creed и добива 50-годишни ексклузивни лиценци за развој и дистрибуција на парфеми и козметика за Gucci, Balenciaga и Bottega Veneta – три од најпрестижните модни имиња на денешницата.

Новото стратешко партнерство меѓу L’Oréal и Kering претставува пресвртница што целосно ја менува глобалната мапа на индустријата за убавина и луксуз. Според договорот, Creed – куќата позната по своите рачно изработени парфеми и користење на редок природен материјал – станува дел од портфолиото на L’Oréal Luxe. Ова ќе ѝ овозможи на компанијата да го засили своето присуство во сегментот на луксузни машки и женски парфеми.

Покрај купувањето на Creed, договорот опфаќа и лиценци на 50 години за брендовите Gucci, Balenciaga и Bottega Veneta, кои ќе ѝ овозможат на L’Oréal да ги произведува и продава нивните козметички и парфемски линии по истекот на постојните договори со Coty. Во исто време, Kering ќе може целосно да се фокусира на развојот на своите модни куќи и креативниот идентитет на своите брендови.

Двете компании објавија и создавање заедничко вложување (50/50) кое ќе се насочи кон иновации во луксузниот велнес и долговечноста – сектор што во последните години бележи експлозивен раст.

Извршниот директор на Kering, Лука де Мео, изјави дека ова е „одлучувачки чекор“ за неговата компанија:

„Со партнерство со глобален лидер како L’Oréal, ќе го забрзаме развојот на нашите брендови и ќе го отклучиме нивниот целосен потенцијал, како што тоа беше случај со Yves Saint Laurent Beauté.“

Од друга страна, извршниот директор на L’Oréal, Николас Хиеронимус, нагласи дека со оваа соработка се спојуваат „креативната моќ на луксузот и научната експертиза на убавината“. Тој истакна дека Creed ќе ја зацврсти позицијата на L’Oréal како еден од лидерите на пазарот на нишни парфеми, додека Gucci, Balenciaga и Bottega Veneta отвораат „огромен потенцијал за раст и иновации“.

Трансакцијата, чија вредност се проценува на 4 милијарди евра во готово, треба да се финализира во првата половина на 2026 година. По неа, L’Oréal ќе плаќа авторски права на Kering за користење на брендовите во козметичкиот сегмент.

Аналитичарите оценуваат дека ова партнерство драстично ќе го промени балансот на моќ во индустријата за убавина, бидејќи ги спојува двата највлијателни играчи – модниот гигант Kering и козметичкиот колос L’Oréal – во една силна алијанса што ја дефинира иднината на луксузот, убавината и благосостојбата.

Не дознавај последен - читај ПРВ.мк

Escape