Верувале или не, едно од најироничните откритија во светот на производството е поврзано токму со познатите стикери „Made in China“. Иако сите мислат дека овие налепници се прават во Кина, вистината е сосема поинаква — голем дел од нив се произведуваат во Јужна Кореја, и тоа од материјали со многу повисок квалитет.
Овие јужнокорејски етикети се поиздржливи, подобро се лепат и имаат подолг век на траење од обичните, па затоа не е никакво изненадување што често стикерот останува во совршена состојба и тогаш кога производот одамна се расипал или е излупен.
Овој мал производствен парадокс открива уште една интересна вистина: понекогаш најдолготрајното нешто на еден производ е само обележјето, а не самиот предмет. Ова ја отвора темата за тоа како компаниите штедат на материјали, но не и на впечатокот што треба да го остават.
















