Rakuten Viber го најави проширувањето на својата платформа за деловна комуникација со две нови напредни решенија за размена на пораки: карусел-пораки и пораки со листа на одговори. Овие функции се наменети за компании од различни сектори, овозможувајќи им да понудат поинтерактивна, персонализирана и ефикасна комуникација со клиентите.
Карусел пораки – визуелен приказ со директни повици на акција
Карусел-пораките им овозможуваат на брендовите да прикажат до пет лизгачки картички во рамки на една порака. Секоја картичка може да содржи слика, текст, емотикони и до две интерактивни копчиња за повик на акција, кои го водат корисникот директно до веб-страница или онлајн продавница.
Преку овој формат, компаниите можат да споделуваат групни промоции, нови производи, ограничени понуди или персонализирани препораки. Корисниците, пак, добиваат поорганизиран и лесен преглед на содржините што ги интересираат.
Главните придобивки од карусел-пораките се подобрување на корисничкото искуство и зголемување на продажбата преку брзи и лесни патеки до купување.
Пораки со листа – брз избор, побрза интеракција
Новата функција пораки со листа на одговори им нуди на корисниците до пет однапред дефинирани одговори на кои можат да кликнат. Ова решение е особено корисно за процеси како потврда на резервации, закажување испораки или собирање повратни информации.
Избраниот одговор автоматски се испраќа како порака, што овозможува бизнисите веднаш да одговорат со автоматизирана реакција. На тој начин се поттикнува брза и насочена комуникација, се зголемува ангажманот и се штеди време во секојдневната интеракција.
Наскоро достапни глобално
Двете нови опции се моментално достапни за партнерите што сакаат да ги имплементираат први, а во наредните недели ќе бидат достапни за сите деловни корисници ширум светот. Со овие дополнувања, Viber ја зајакнува својата платформа за деловна комуникација, нудејќи повеќе можности за ефикасна и персонализирана еден-на-еден интеракција со клиентите.