Компанијата која стои зад најгледаната платена стриминг платформа во светот, Netflix, ги објави своите финансиски резултати за вториот квартал – и тие ги надминаа сите очекувања на Волстрит.
Приходите пораснале на 11,1 милијарди долари, додека заработката по акција достигнала 7,19 долари, што укажува на исклучително профитабилен период. Благодарение на овие резултати, Netflix ја зголеми својата прогноза за целокупната годишна продажба и маржата на профит.
Она што е особено значајно е фактот дека ова се случува во вториот квартал – период кој традиционално е послаб за Netflix, бидејќи растот на корисници обично се случува на почетокот и крајот од годината. Сепак, компанијата успеа да го задржи вниманието на публиката со популарни серии како:
- Третата сезона на „Ginny & Georgia“
- Последната сезона на „Squid Game“
Дополнителен плус за компанијата беше и поскромниот долар, што имаше позитивно влијание бидејќи над две третини од корисниците се надвор од САД.
Резултатот од ваквото работење е драматичен – пазарната вредност на Netflix надмина 500 милијарди долари, според Bloomberg. Тоа го прави Netflix повреден од Disney, Comcast и Warner Bros. Discovery заедно.
Додека во минатото инвеститорите го следеа бројот на нови претплатници секој квартал, Netflix веќе не го објавува тој податок и фокусот го пренасочува кон традиционални бизнис метрики како што се приходите, добивката и профитната маржа.
Од компанијата наведуваат дека:
- Приходите пораснале за 16%
- Растот се должи на зголемен број на членови, повисоки цени на претплати и растечки приходи од рекламирање
- Очекуваните приходи за 2025 година се до 45,2 милијарди долари
- Оперативната маржа се очекува да достигне 29,5%
- Нето добивката за првпат ќе надмине 10 милијарди долари
Во втората половина на годината се очекува уште поголем ангажман на публиката, благодарение на нови сезони од сериите „Stranger Things“ и „Wednesday“, како и нови филмови меѓу кои и „Happy Gilmore 2“.
Според изјавата на финансискиот директор Спенсер Нојман, Netflix гледа потенцијал за зголемување на уделот во глобалната гледаност, дури и без агресивни аквизиции. Компанијата претпочита органски раст, додека конкурентите како Warner Bros. и Comcast се уште се во процес на реструктуирање.
Netflix не само што покажува стабилен раст, туку полека се позиционира како водечки медиумски играч на светската сцена, оставајќи ги зад себе некои од најголемите имиња во индустријата.