Кинеската компанија XPENG Aridge започна пробно производство во својата фабрика во Гуангжу, отворајќи ја првата линија за масовно производство на летачки автомобили во светот. Дебитантскиот модел, „Land Erkraft Karier“, кој комбинира патно возило и одвојлив воздушен модул, успешно го помина првото тест склопување. Се очекува сериското производство и првите испораки да започнат во 2026 година.
Жанг Суехуи, директор за комуникации на брендот, објасни дека сегашните тест модели се користат за проверка на перформансите и тестови за летање, а фабриката сè уште не почнала со целосно сериско производство, бидејќи се чекаат потребните сертификати и дозволи. XPENG Aridge се фокусира на индивидуални потрошувачи, за разлика од други брендови кои се насочени кон деловни или институционални клиенти.
Компанијата планира официјална претпродажба откако ќе бидат обезбедени сите сертификати и ќе започне масовното производство. Конечната цена се очекува да биде под 2 милиони јуани (околу 281.000 американски долари). До октомври, моделот „Land Erkraft Karier“ добил околу 7.000 нарачки, од кои 90% се од Кина, а остатокот од странство.
Фабриката во округот Хуангпу започна со пробно производство на 3 ноември, ознакувајќи го завршувањето на првата масовно производствена линија во светот за летачки автомобили. Годишниот капацитет е планиран на 10.000 единици, со почетен обем од 5.000 единици, при што еден летачки модул може да се произведе на секои 30 минути кога фабриката ќе достигне полн капацитет.
Конкуренцијата во индустријата на летачки автомобили се интензивира, а Елон Маск неодамна наговести дека и „Тесла“ може да го претстави својот летачки автомобил, според извештај на „Фокс бизнис“.
















