ПРВ.мк
Магазин

Погледнете како големите продавници ја користат науката за осветлување за да влијаат врз тоа што купувате

Погледнете како големите продавници ја користат науката за осветлување за да влијаат врз тоа што купувате
Kristal

Големите супермаркети и трговски ланци не го оставаат ништо на случајност – дури ни светлото. Зад осветлувањето во продавниците стои јасна стратегија: да влијае на тоа што ќе забележите, колку ќе се задржите и што ќе ставите во количката.

Во одделите со свежо овошје и зеленчук најчесто има силни, топли светла што ги прават производите да изгледаат повпечатливо, посвежо и „поприродно“. Истовремено, амбиенталното осветлување е дизајнирано да создаде удобна атмосфера, за купувачите да се чувствуваат опуштено и да поминат повеќе време во разгледување – а тоа директно ги зголемува шансите за импулсивна куповина.

Посебни рефлектори се насочуваат кон деликатеси, пекарници и промоции, со цел да го привлечат погледот и да остават впечаток на повисок квалитет. Дури и патеките се осветлуваат различно: на влезот е посветло за енергија, а во одредени зони посмирено за да се задржите подолго. Следниот пат кога ќе пазарите, погледнете внимателно – светлото можеби ве „води“ повеќе отколку што мислите.

ПОГЛЕДНЕТЕ ГО ВИДЕОТО ТУКА

FixCredit
Escape