Големите супермаркети и трговски ланци не го оставаат ништо на случајност – дури ни светлото. Зад осветлувањето во продавниците стои јасна стратегија: да влијае на тоа што ќе забележите, колку ќе се задржите и што ќе ставите во количката.
Во одделите со свежо овошје и зеленчук најчесто има силни, топли светла што ги прават производите да изгледаат повпечатливо, посвежо и „поприродно“. Истовремено, амбиенталното осветлување е дизајнирано да создаде удобна атмосфера, за купувачите да се чувствуваат опуштено и да поминат повеќе време во разгледување – а тоа директно ги зголемува шансите за импулсивна куповина.
Посебни рефлектори се насочуваат кон деликатеси, пекарници и промоции, со цел да го привлечат погледот и да остават впечаток на повисок квалитет. Дури и патеките се осветлуваат различно: на влезот е посветло за енергија, а во одредени зони посмирено за да се задржите подолго. Следниот пат кога ќе пазарите, погледнете внимателно – светлото можеби ве „води“ повеќе отколку што мислите.
















