ЕЛС е компанијата која на македонските граѓани ги испорачува пратките од популарнaта Тему, за која интересот, се повеќе расте. Сопственикот, Игор Гешовски во интервју за еМагазин.мк вели дека ЕЛС успеа исклучително брзо да се прилагоди на овие барања, вложиле во проширување на тимот и оптимизација на операциите.
Нивната крајна цел е секоја пратка да стигне навремено и без компликации, што несомнено ја постигнуваат.
Интересот за пратки од Тему, се повеќе расте кај македонските граѓани. Со кои предизвици се соочувате за овие неколку месеци околу испораките?
– Интересот за Тему во Македонија расте со голема брзина, што ни претставува и потврда дека граѓаните се сè поотворени кон онлајн купување од странство. Како логистичка компанија која ја започна соработката со Ели експрес и Тему, факт е дека на почетокот се соочивме со низа предизвици, пред сè поради енормно зголемениот обем на пратки.
Просецот на доставата вклучува повеќе чекори – обработка на нарачките, пакување, транспорт и испорака до крајната дестинација – и сите тие се од суштинско значење за обезбедување беспрекорно искуство за клиентите.
Ние успеавме исклучително брзо да се прилагодиме, вложивме во проширување на тимот и оптимизација на операциите, со што денес веќе имаме извонредна основа за понатамошно унапредување на услугата. Нашата крајна цел е секоја пратка да стигне навремено и без компликации, што несомнено ја постигнуваме.
Во контекст на ова, во моментов имаме повеќе од 250 вработени, располагаме со повеќе од 200 сопствени возила и имаме 50 хабови низ државата. Воедно, имаме 200 аутсорсинг, односно почнавме да претендираме кон тој модел на работа – даваме загарантиран бизнис, поддршка, брендирање, се користат нашите лиценци, возила ако треба, така што за мали реони можноста за работа и за профит е одлична. Токму затоа, бројката овој месец ќе да стигне до 100 бази, во кој се вклучени околу 400-500 луѓе.
Што е она што граѓаните треба да го знаат за пратките од Тему, има ли можност за злоупотреби, на кој начин ги штитите?
– Видете, тие се светски продавачи, сертифицирани, граѓаните имаат можност да ја вратат пратката и сето тоа го пишува детално на нивната платформа. Продавачите на Тему се лиценцирани, сертифицирани, така што нема дилема дека станува збор за сериозни продавачи. Граѓаните можат да ја следат пратката во секој момент, да знаат до каде е процесот на достава, да остават мислење за производот што го добиле и слично.
Она што можам да го најавам за следниот период е дека македонските граѓани досега можеа да купуваат производи кои чинат најмногу до 22 евра, но од месецов веќе граѓаните ќе можат да купуваат и производи до 90 евра, на што ќе се плаќа данок.
Колку граѓаните одговорно се однесуваат кон своите нарачки, во смисла на оставање точни податоци за испорака, наведување на точен код?
– И претходно, а и сега апелираме дека треба да се внесуваат точни податоци за контакт и адреса за достава, бидејќи токму тука често наидуваме на проблеми при испорака. Се соочуваме со ситуации кога доставувачите да не можат да ги контактираат граѓаните, поради погрешен телефонски број и адреса.
Апелираме доколку некои од граѓаните имаат оставено лажни податоци или нецелосни телефони да си коригираат во профилите на платформите за да немаат проблеми со доставата. И секако, да не оставаат лажни телефони или фиксни броеви и да ја почекаат доставата на адреса, односно да не доаѓаат во хабовите да ги преземаат пратките.
Во контекст на ова, би сакал да апелирам граѓаните да бидат трпеливи да им пристигне СМС порака или електронска пошта дека пратката е пристигната во државата. Потоа, тие ќе добијат друга СМС порака/електронска пошта дека во следниот период можат да го очекуваат она што го нарачале. Непосредно пред да им биде доставена пратката, примателот ќе добие повик од доставувачот.
Во моментот кога се предава пратката, лицето што извршило нарачка ќе добие безбедносен код на својот телефон, кој треба да му го издиктира на доставувачот. Овој код го има само примателот и е воведен за да се избегнат било какви манипулации. Со ова, процесот на испорака успешно се заокружува.
Кој е вашиот апел, на што точно да обрнат внимание кога нарачуваат?
– Нашиот апел до граѓаните е пред сè да бидат информирани. Важно е да се провери дали производот има точна и јасна описна информација, дали има рецензии и фотографии од корисници, бидејќи тоа помага да се избегнат било какви непријатности. Онлајн шопингот нуди многу погодности, но важно е да се пристапи одговорно и со основна информираност.
Колку пратки дневно испорачувате низ државата и што е она што нашите граѓани најчесто го порачуваат?
– Во моментов ЕЛС испорачува по половина милион пратки месечно, а целта е до крајот на годината да се испорачуваат по еден милион пратки. Дневно, испорачуваме околу 20.000 пратки. Со оглед на зголемениот обем на работа, планираме да воведеме пакетомати, уреди кои на корисниците им овозможуваат самопослужување со преземање на својата пратка во кое било време.
Дополнително, планираме да се воведе новитет во нашето работење, преку достава на пратки за еден ден насекаде низ Македонија. Доколку пратката не биде доставена во рок од два дена, доставата ќе биде бесплатна.