Милка ја намалува количината на чоколадо во пакувањето, а во исто време ги зголемува цените на некои видови чоколади. Потрошувачкиот центар во Хамбург го критикува нивниот потег.
Милка ги зголеми цените на своите чоколадни плочки и ја намали нивната тежина, што доведе до тоа производите да бидат прогласени за „Заблудувачко пакување на месецот“ од страна на Центарот за потрошувачи во Хамбург. Чоколадото Милка поскапува од 1,49 на 1,99 евра, а количината е намалена од 100 грама на 90 грама. Ова претставува реален пораст на цените за повеќе од 48 проценти.
Засегнатите вкусови се млечната чоколада, чоколадата со цели лешници, со суво грозје-лешник, темно чоколадо, со кравји шари, бело чоколадо, лешник и луфле. Производителот на Milka, Mondelez, овој потег го оправдува со зголемените трошоци на суровините, особено на какаото.
Центарот за потрошувачи во Хамбург го критикува фактот дека ова зголемување на цената е „речиси невидливо на полиците на супермаркетите“, што ја поткопува транспарентноста кон клиентите. Иако Mondelez како причина за поскапувањето ги наведува зголемените трошоци, финансиските извештаи покажуваат зголемен профит и помали трошоци за производство.
Поради оваа причина, Центарот за потрошувачи во Хамбург ги советува клиентите да бидат внимателни кога купуваат, да ги споредуваат цените и, доколку е потребно, да размислат за поевтини алтернативи или брендови кои можат да понудат сличен квалитет.
Феникс магазин