Шеин вели дека „оперативните трошоци се зголемени“ бидејќи и двата кинески трговци на мало, исто така, ги намалиле трошоците за рекламирање.
Две од најголемите кинески компании за брза мода, Tema и Shein, ги предупредија американските клиенти дека нивните производи ќе поскапат почнувајќи од следната недела, бидејќи стапуваат на сила високите царини што ги најави Доналд Трамп за кинескиот увоз.
Двете компании ќе бидат погодени од нови увозни давачки, што значи дека ќе се применуваат даноци до 145 отсто за кинеските стоки. Ќе страда и од одлуката на Трамп да го укине таканареченото ослободување „de minimis“, според кое пратките вредни помалку од 800 долари би можеле да влезат во САД без царина.
Ова ослободување беше клучно за успехот на овие евтини брендови на американскиот пазар, бидејќи тие беа во можност да испорачуваат достапни производи купени преку Интернет со минимални трошоци. Сепак, тој е откажан од 2 мај.
„Поради неодамнешните промени во правилата за глобална трговија и воведувањето нови тарифи, нашите оперативни трошоци се зголемија“, рече Шеин во известувањето за клиентите.
„Со цел да продолжиме да ви ги нудиме производите што ги сакате, без да го компромитираме квалитетот, ќе бидеме принудени да ги приспособиме цените од 25 април 2025 година. Се трудиме зголемувањето на цените да биде што помало и да го минимизираме влијанието врз вас“, велат од компанијата.
Сепак ќе биде поевтин од конкуренцијата
Според првичните планови на Трамп, пратките што претходно беа ослободени требаше да се оданочуваат со стапка од 30 отсто или 25 долари по ставка, со таа стапка да се зголеми на 50 долари по ставка до 1 јуни.
Сепак, некои експерти веруваат дека тоа нема целосно да ги обесхрабри клиентите, бидејќи производите на Temu и Shein сепак ќе бидат поевтини од конкуренцијата.
Во меѓувреме, воведувањето на американските тарифи ги натера овие брендови да ги намалат трошоците за рекламирање на социјалните мрежи во САД, иако токму овие канали им помогнаа да добијат популарност меѓу младите луѓе и оние кои се свесни за буџетот.
Просечното дневно трошење за рекламирање на Temu на Facebook, Instagram, TikTok, Snap, X и YouTube падна во просек за 31 отсто во двете недели од 31 март до 13 април во споредба со претходните 30 дена, според аналитичката компанија Sensor Tower.
Во исто време, дневните трошоци за рекламирање на Шеин на Facebook, Instagram, TikTok, YouTube и Pinterest паднаа во просек за 19 отсто во истиот период. Марк Балард, директор за истражување за дигитален маркетинг во Тинуити, рече дека Тему, исто така, драстично го намалил рекламирањето на Google Shopping од 12 април.Еуправозато