Во рамките на оваа промоција, потрошувачите можат да најдат намалувања во следните групи производи: пијалаци и освежувања, грицки и солени закуски и производи за хигиена и нега на домот. Дел од промоцијата завршува на 28 април, но големиот дел од другите производи продолжуваат до 2 мај. Така на пример, љубителите на Узо Пломари може да го најдат за цена од 599 денари наспрема досегашната 779 денари, пиво Туборг 0.75 стакло за само цена од 79 денари наспрема досегашни 114 денари и други производи од сличен карактер траат до 2 мај. Процентот на попустите достигнува и до 49 % по производ.
Од компанијата нагласуваат дека ВЕРО традиционално нуди неделни промоции, со цел непречено да одговори на барањата на потрошувачите и да ја одржува конкурентноста на пазарот. Редовното воведување на нови акциски понуди е дел од стратегијата за градење лојалност и зајакнување на корисничкото искуство. Купувачите можат да очекуваат дека и во иднина ќе бидат достапни свежи попусти и промоции. Од ВЕРО најавуваат дека и во следните недели ќе продолжат со слични промоции, прилагодени на трендовите и барањата на пазарот.
Експертите по малопродажба оценуваат дека ваквите неделни акции ја поттикнуваат фреквенцијата на посетите и го зголемуваат конзумерското задоволство. Истовремено, аналитичарите предупредуваат дека потрошувачите треба да ги следат цените за да ги препознаат вистинските акции од привремените намалувања.